[eibar] zazpi probentziak. Mendebala eta Ekialdea

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Al, Abe 20, 22:20:42, CET 2004

Nik   muga  horiek     apurtuko ditut,
Zuek ni    moduan  Mendebaldekoak zarie, hizkera   aldetik,   euskalkiz.

Mendebala.

Bizkairako   argibideak:
Ez  da Bilbo aldia  ezta Bilbo Handia  bez,
URIBE baino,   Bizkaiko Lurralde zatirik 0
handiena eta zabalena.
Bilbo  berez  zazpi kaleak: Somera, Artekale, Korreo, eta beste  laurak.
Abando, ( Guggy, Euskalduna,  Indautxu  eta inguru guzti hori, eta antziņako
ermita zaharra Santimamiņe).
Begoņa eta Deustu dira  antziņako elizateak, gero  progresuak  jan zituenak,
baina bizirik  dirautenak.

IBAIZABAL zeharkatuta, ezkerraldea.
 Enkarterriak/ Enkartazioak Alonsotegitik aurrera.

ARRATIA faltatzen jatzu   ( ARRATIKO ZEKORRA TXIKERRA   baina  GOGORRA)
Lehen Santo Tomasetan  izango ziran eta   2004an be bai, bihar   igual
egongo dira.
Egon badauz, Barazar aldean,  Zubizabal inguruan badira eta zelangoak!.

BUSTURIALDEA (Autzaganetik behera, Muxikatik   Bermeo alderaino,  Urdaibai
aldea
Caput Bizkaiensis, Bizkai  Buru).
Handik gertu    EHko ipar geografikoa, Matxitxako.
Beraz  EHko  Iparraldea   Mendebaldean.

Arabako   txataltxo bat gelditzen  da, Atxostea:  Aramaxo.

Gipuzko  alderako,  asko ezagutu ez arren,  gogokoago  esatea
Deba goiena/ barrena, Urola, Goierri eta  Beterri.
Behar bada Buruntza ?  /  Tolosaldea.  Oiarso aldea.

Hemen  agian   zuzenketaren bat egin beharko da.

Mugaz  harantzakoari,   nik   nahiago  Ekialdea.

Nafarroaz  ados.

Bertoko