Re: [eibar] Desde el futuro. Nacionalismo es más democracia

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Al, Abe 20, 22:21:41, CET 2004

Ze  ordutan da aurkezpena ?

Handik gertu  Oskorriren saioa izango da, arrastiko  7:00etatik aurrera.

Goizon ikusi   dot karpea  jarrita.

Bertoko
  ----- Original Message -----
  From: Eneko Astigarraga
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Monday, December 20, 2004 5:49 PM
  Subject: [eibar] Desde el futuro. Nacionalismo es más democracia

  Bihar Sabin Etxean Josu Legarretaren "Desde el futuro. Nacionalismo es más democracia" liburua aurkeztuko dute Josu Jon Imaz, Jorge Gimenez editorea eta Josu Legarreta berak.

  Tituluagatik behintzat, etorkizunetik idatzitako liburua dirudi. Baina, Alberdaniaren webgunean dioen bezala, Aguirre, Irujo eta Landaburu-ren pentsakeraren bilduma da. Edo agian biak lotuko ditu, etorkizuna eta iragana, eskuartean izan arte ezin jakin.

  Ez dakit prospektiban eszenategien metodologia erabiltzen den teknika erabiliko den. Hau da, etorkizunean kokatu eta gaur egunetik etorkizunera ailegatzeko eman beharreko pausuak deskribatu eta azaldu. Etorkizun horiek oso ezberdinak izan daitezke eta bakoitzera ailegatzeko gertatutakoa edo egin beharrekoa oso diferentea izan daiteke.

  Beno, tituluagatik interesantea dirudi, begirakada bat botatzeko modukoa.

  Prospektiba eta politika aipatu dudanez:
  "Catalunya i Euskadi seran independents l'any 2.050" idatzi omen zuen Jean-Paul Bobin kazetariak prospektiba saiakera batean.

  (...) Que seran independents no implica, evidentment, que creïn una mena de
  fronteres inexpugnables, ni que decideixin aïllar-se de la resta del
  món, ni que baixin les seues interrelacions amb els veïns, ni que es
  produeixi cap tipus de daltabaix ni cap tipus de crisi econòmica
  important.

  La independència de Catalunya i Euskadi caldrà entendre-la en el
  context d'una Europa cada vegada més unida.

  A mitjan segle que ve la unitat europea serà ja un fet consolidat, segons aquesta prospectiva.
  Aleshores, hi haurà alguns països que no se sentiran ben representats
  pels estats en els quals han estat encabits durant segles i que
  cercaran una representació directa en els òrgans centrals de la Unió.
  No n'hi haurà gaires, certament. Probablement Escòcia i Flandes.
  Potser Galícia. I Euskadi i Catalunya, amb tota seguretat.

  També apunta la revista francesa que, probablement, Euskadi nord
  continuarà dins França, però que mantendrà algun tipus d'associació,
  tipificada legalment, amb l'Estat basc independent, dins el context
  d'interdependències europees i de fórmules mixtes. (...)

  Azken honen erreferentzia hemen:
  http://groups.google.es/groups?selm=373cba8f.3708450%40news.mad.ttd.net&output=gplain

  ondo segi

  eneko