[eibar] Eibartar diseinua

As, Abe 21, 14:45:45, CET 2004

Prospektiba kontuetan garrantzitsuena kontsultarako aditu egokiak aurkitzea da.

Prospektibak aurreikuspenerako erabiltzen dituen metodo guztiak adituen
kontsultan oinarrituta daude. Aurreikuspenen kalitatea hortik dator.
Hala ere zalantza eta eztabaidak daude adituen "indar prediktiboari" buruz.

Dena den, Internet eta informazio sistemetan adituak topatzen hasiz gero,
dudarik gabe Luistxo aukeratuko nuke.

Baina, joe Luis, diseinu eta musika kontuetan zu baino aukera hobeak
ezagutzen ditut!! :-)

eneko