[eibar] Eibartar diseinua

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
As, Abe 21, 14:50:20, CET 2004

Enekoren bloga ikusi eta gero sinesten hasita nago prospektiba gauza
serioa izan daitekeela. Hala ere, aitortu behar dut lehen ez neukala
halako iritzi baikorrik. Igual izango zen prospektiban ibiltzen zen
bakarra ezagutzen nuelako, Juanjo Gabiña izeneko bat.

X.