[eibar] Eibartar diseinua: eskaera eta eskaintza

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ost, Abe 22, 09:18:48, CET 2004

>Bestalde, nik neure xumean pentsatu nahi dut, adibidez gure enpresan lan
>egiteko moduan helburu hori lortu behar dugula, lanerako tresna dotoreak
>egitea, ederrak, baina batez ere praktikoak. Diseinu industrialaren
>perspektiba horrekin egin lan Interneten.

gehitzea ahaztu zait:

"Grapadorak edo sakakortxosak adierazten duten Eibarko tradizio industrial
horretan bertan lan egin".
Portzierto,  Grapadora El Casco bilatu Interneten, eta neure bloga da lehen
emaitza:
http://www.google.com/search?q=grapadora+el+casco

Luistxo