[eibar] Eibartar diseinua

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ost, Abe 22, 12:52:47, CET 2004

Editore baten eskuetara gauza asko iristen da. Besteak beste, Gabiņaren
tetralogia edo pentalogia bat, egilearen ustetan literaturaren historia
unibertsalaren historian egundoko garrantzia edukiko zuena.
X.

Eneko: