[eibar] Fioreko eskaladorea

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ast, Abe 23, 12:41:50, CET 2004

Gabiriak:

>Kontua da atzo fijau nintzala beste apaingarri bat ipini dabela aurten:
>Santa Claus edo Papa Noel horreetako bat, balkoitik zintzilik. Ez dakidana
>da putetxera sartzen dabilen ala putetxetik urtetan, ze ez deutsat arpegia
>ikusi, eta ezin jakin larri doan ala lasaituta datorren.
>Baina azkenean sentsazino bategaz geratu nintzen: beti atzerritarrak gu
>baino lehen. Igual hurrengo urtean Olentzerok eskalauko dau putetxeko
>balkoia, baina aurrekaria atzerritarrak ipini dau.

Bizarzuri jarri dabe, muņeko hori, eskalatzeko posiziņuan, hola saltzen
dalako: trokelakin einddakua edo.

Donostiako hotel batian be badago, igual igual. Ez da italianua, baina
geografikoki gertu: Hotel Niza.

Luistxo