[eibar] Pilula kontuak

leire narbaiza txargain a bildua yahoo.es
Ast, Abe 23, 13:43:51, CET 2004

 --- Rafa Saiz Elizondo <rafasaiz a bildua euskalnet.net>
escribió:
> Izen komertzial askorekin saltzen dira, baita
> Eroskiren hiperretan ere:
> legatza, gazta, tomatea, txuleta, yogurra,
> solomoa, patea, oilaskoa,
> tipula, txitxarroa, piperra, arkumea, gibela,
> atuna, fruta, esnea eta
> makina bat izen gehiagoz izendatzen dituzte.
> Seguru nago, pisutan, askoz
> ere merkeago duzuela Eroskin farmazia edo
> parafarmazia horietan baino.

Honekin zer esan nahi dozu berezkua dakela, ala
sustantzia hórrek gehitzen detsela?
Ez dakit gauza hórrek jan bihar ditturan, edo jan
ezkero nere neuronak atzera ezinezko prozesu
baten sartuko diran.
Eta nik neure neuronak ikaragarri maitte dittut

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es