RE: [eibar] opor usaiña

leire narbaiza txargain a bildua yahoo.es
Ast, Abe 23, 14:25:00, CET 2004

 Zergaittik ez jatazen gustatze? ez dakit.
Pentsatzen dot izango dala dana oso faltsua
ikusten dotelako: La Blanca NAvidad (nik sekula
ez dot Gabonetan edurrik ezagutu); jendiak "feliz
Navidad" esaten dabenian, aurreko astian zu
narrutzen ibilli danian....
Zorion obligatorixua. Eta nik gauzak derrigor
egittia, ez dot aguantazen!
Faltsua, oso faltsua.
Hori bai, Olentzero, Bizarzuri eta Erregieri
ongietorrixa emoten detset. Badakizue erregalorik
egin nahio izan ezkero....
Bueno, baiña zuri gustatzen jatzuz? Zeaitxik?
Leire

--- Amatiño <amatino a bildua eaj-pnv.com> escribió:

> Leirek:
> <Jai hónetan badagoz bando bi: Gabonak
> gustokuak dakenak eta  Gabonak
> gustatzen ez jakuenak.
> <Zuek nun zagozie?
> <Ni bigarrenian. Ez jataz bape be gustatzen.
> -- Eta... Zergatik?
>
> Amatiño

> Adi gero, mezuak bidaltzeko:
> eibartarrak a bildua postaria.com