RE: [eibar] opor usaiña

Amatiño amatino a bildua eaj-pnv.com
Ast, Abe 23, 14:37:06, CET 2004

Nik ez dot esan gustatzen jatazenik. Baiña puff... Afalostian ahaleginduko
naiz zeozer erantzuten. Oin Gasteizera noia JJI eta BEren prentsaurrekua
dala-ta...

Amatiño

-----Mensaje original-----
De: eibartarrak-bounces a bildua postaria.com
[mailto:eibartarrak-bounces a bildua postaria.com] En nombre de leire narbaiza
Enviado el: jueves, 23 de diciembre de 2004 14:25
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: RE: [eibar] opor usaiña

 Zergaittik ez jatazen gustatze? ez dakit.
Pentsatzen dot izango dala dana oso faltsua ikusten dotelako: La Blanca
NAvidad (nik sekula ez dot Gabonetan edurrik ezagutu); jendiak "feliz
Navidad" esaten dabenian, aurreko astian zu narrutzen ibilli danian....
Zorion obligatorixua. Eta nik gauzak derrigor egittia, ez dot aguantazen!
Faltsua, oso faltsua.
Hori bai, Olentzero, Bizarzuri eta Erregieri ongietorrixa emoten detset.
Badakizue erregalorik egin nahio izan ezkero....
Bueno, baiña zuri gustatzen jatzuz? Zeaitxik?
Leire

--- Amatiño <amatino a bildua eaj-pnv.com> escribió:

> Leirek:
> <Jai hónetan badagoz bando bi: Gabonak gustokuak dakenak eta  Gabonak
> gustatzen ez jakuenak.
> <Zuek nun zagozie?
> <Ni bigarrenian. Ez jataz bape be gustatzen.
> -- Eta... Zergatik?
>
> Amatiño

> Adi gero, mezuak bidaltzeko:
> eibartarrak a bildua postaria.com