[eibar] Olentzero

Ast, Abe 23, 17:10:12, CET 2004

Olentzero gure zerrendan izena emon eta mezua bidali zuen:

>Aitor Alberdi naiz, gaur egun Eibarko Udaleko zinegotzia. Nahiz eta
>zinegotzi izan, gehienbat Olentzero moduan ezagutzen naute. Benetan paper
>politta da Olentzeroz egitea, jakina paper hau egiteko ba "errebuelta "
>ederrekua izan behar, nire amak esaten duen moduan "ez dakak gose asko pasau
>duan antzik".

Baina ez dugu notizia gehiagorik izan.

Gaur "egunkarietan" ikusi dut: Correo (baina gaurko edizio lokala ez dute
sarean kargatu) eta DV-n
http://www.diariovasco.com/pg041223/prensa/noticias/BajoDeba/200412/23/DVA-BJD-031.html

Beno, opariak pilatzen lanpetuta ibiliko da egun hauetan, baina dana dala,
ondo joan dadila biharko eguna Aitor, eta opari asko ekarri!!

eneko