[eibar] Pilula kontuak

markos zapiain mzapiain a bildua euskalnet.net
Ast, Abe 23, 21:22:17, CET 2004

Rafa Saiz Elizondok:

>Nik halako konposizio bera daukan >makina bat produktu hartzen dut
>Seguru nago, pisutan, askoz ere >merkeago duzuela Eroskin farmazia edo
>parafarmazia horietan baino.

Leirek:
> Ez dakit gauza hórrek jan bihar ditturan, >edo jan ezkero nere neuronak
atzera >ezinezko prozesu
> baten sartuko diran.
> Eta nik neure neuronak ikaragarri >maitte dittut

Irentsi dut pare bat Neuro-nutrients eta ez dakit sujestioa ote den, baina
eragina pizgarria da, nabarmen

Burua azkartzen dizu, gibelak eta atunak baino lehen, eta indartsuago

Garai bateko anfetaminen antzekoa da eragina, dexidrina eta, baina igartzen
da hauek osasuntsuagoak direla

Hala ere, piztearen ostean amatatzea dator, bestondoa

eta, epe luzera, susmoa dut, kuelge psikologikoa: ezin jaiki ere egin, pare
bat Pharmaton Complex, Neuro-Nutrients edo Ginseng pilula batzuk jan barik

niretzat horiek guztiak espabilatzaile sano samarrak dira, kokainaren oso
antzekoak eraginari dagokionez baina ez hain kaltegarriak garunetarako

hala ere, bere garunak Leirek adina maite dituenak hobe luke ziur aski
Rafaren errezetara mugatzea