[eibar] ukraina

Amatiño lamatino a bildua euskalnet.net
Ast, Abe 23, 23:21:10, CET 2004

Leirek:

<Ukraina ei da Euskaltzaindiak hobetsi daben
<formia.
<Zegaittitk UkraInia, eta ez Ukrania edeo
<Ukrainia?
<Eta Polonia zergaittik ez da PoloInia?
<Nik teori bat dakat: Testua pikatzen zebillenak
<hanka sartzia egin ebala eta I hori atzian jarri
<biharrian, aurrian jarri ebala. Oin betiko I hori
<aurrian juango da.
<Iñok badaka hipotesi hoberik

-- Nik dakidanez hizkuntza askotan (ingelesez, frantsesez, italieraz...)
agertzen da ene aurreko "i" hori, Ucraine, Ukraine, Ucrainie, Ukrainie...
etab. Testu pikatzailearen errua izatekotan... lartxo, ezta?

Amatiño

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es