[eibar] Er: opor usaiña

oier gorosabel larrañaga txikillana a bildua eibar.org
Or, Abe 24, 00:12:55, CET 2004

Leirek:
Igartzen da jentiak hartu dittuala oporrak, edo
hartzekotan dabillela!

Oierrek:
Irakasliak izango zarie. Nik aurten ez daukat ezta egun bakarra be.

leirek:
Zelako arrarua dan Asierrrek txori kontu bat
aittatu eta ez erantzutzia. Olentzerona egitten
ete dabil?

Oierrek:
"Txitxak" neretako ollokumiak dira, kolore horiko buruhaundi korrikalari hoiek.

Leirek:
Jai hónetan badagoz bando bi: Gabonak gustokuak
dakenak eta  Gabonak gustatzen ez jakuenak.
Zuek nun zagozie?

Oierrek:
Ramadana be gustau, edo ez gustau... ba ez bata ez bestia. Gabonekin bardin, nere kasuan. Nik ez dot apaingarri alerik be ipintzen lantokixan, eta jentiak inoiz esan izan dezta: "Bai sosua!". Nere erantzuna hori izaten da: "Ramadanean be ez dot ipintzen adornorik".

Feliz Ramadan
feliz Ramadan
feliz Ramadan
prospero año y felicidad...