[eibar] A ze kontzertua gaurkoa

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Or, Abe 24, 02:31:54, CET 2004

Benitok Kafe Antzokiyan jo dauena.
 Betiko moduan  propinetan neurtzen ditut Kontzertuen maila.
Batez be Bilboko Kafe Antzokian,  diranean.

Normalean daukan guztia emoten dabe  kantariak. Kafe antzokian  apur bat  gehiago.

Zortzi  edo bederatzi  gitxienez  propina.  Hamar ez badira  izan.
Lehenengo biak BIzkaia  eta Nere heriko neskatxa,  ikusleak berotzeko. Gero   best bat eta  Zenbat gara?
Guztietarik bat,   nik aspaldiko partez, ia  inoiz  entzun bakoa,

Kanta bat kosta zait  hartzea, baina ikusleok, nik beranduago,   " a  capela"  Benito   beragaz kantatzean igarri dot , abesti  horren ibilbide  luzea  ez dala atzo goizekoa. Gainera  iragarri dau Benitok  " haurtzaroko abestia".
Adarra  jo,  baina    lehen notekin  ikusleak  kantari.  Gero konturatu naiz bostgarren ahapaldian ze abesti zan. "Bide  Galduak".

Matalasen abestia "A capela"  ikusleok.  Benitok  sakeari  errestoa.
Beste bi  edo hiru abesti, eta   jendeak bisak eskatzen.
Orain dala urte biko   kontzertuan  adarra jotzen ebilena  eta  agertokira  igon ebanak Benitok eskatu du igotzeko eta kanta  bi  abestu ditu.  Hobetu dau eta primeran  segitu dau  .
Benito joatekoa  izan  da, joan egin  da, baina  ikusleok  "a capela" - Goizean argi hastean- abesten hasi eta Benito barriro  agertokira.
Benito  eta taldearen   agurra  eta ikusleok  "Erribera"  eta"Oi ama Euskal Herria"     kantaka. Benito barriro  agertokira.
Amaitzeko  "Maria Solt   eta kastero".
Olentzerok  opari ederra   ekarri deusku   gaur  Gabon  goizaldean.
Nik   pozik urten dot.  Ez dau jo  "Oi lur", baina , behar bada beste baten joko  dau.

Bertoko