[eibar] "Comunidad nacional"

markos zapiain mzapiain a bildua euskalnet.net
As, Abe 28, 21:22:52, CET 2004

Amatiñok:

>Nik onartzen dut zurea. Zuk onartzen al duzu nerea?

Baina Amatiño, mesedez, nola ez dut ba zurea onartuko!

Batasunaren beraren azken mezuak ere guztiz ebanjelikoak dira.

Horregatik ez dut ulertzen zure agresibitatea, kontuan hartuz gainera
jeltzaleek daukazuen zorte ona, konstituzionalistek ekarria, Mayor Orejak,
Novalesek.

Bestalde, ematen du badela oinaze fisikoa apaltzeko aukera, atentatuak,
zerga iraultzailea, tortura (protokolo kaxkar hori hobetzen saiatuko da
Arartekoa urtarrilean Balzarekin egingo duen bileran)

Ez ditut maila berean jartzen Franco eta ETA. Ezta Franco eta EAJ ere.

Nik ez dut arazo politikorik  EAJrekin edo ETArekin, neofrankistekin baino.
Horiekin ikasi behar dut erlazionatzen. Guardia Zibil bat ikustean irakiar
normal batek AEBetako soldadu baten aurrean sentituko duen higuina eta izua
sentitzen dut.

Batere oinarri juridikorik gabeko razzia batean kazetari batzuk harrapatu
eta torturatzen dituztenek osatzen dute nire kanpoalde gorria. Hori da
ulertzen ez dudana, nire ifrentzua, itzala, muga, bestaldea, etsaia. Baina
dugunaren zati horri ezikusia eginez nire buruari kalte egingo nioke.

Joseba Arregik egia dio: demokraziari bizitasuna alternantziak ematen dio.
Baina "Aldaketa" oso eskasa da Besteari aurre egiteko orduan. Arregiren
Bestea ez da EAJ, ETA baizik. EAJtik PSEra eta buelta: hori erraza zaio.
Aski da Arregiri zazpi esaldi entzutea arazoa ETArekin duela nabaritzeko.
Eta zer egiten du? Dekretuz ezabatu. Ez balitz bezala jokatu. Oso jarrera
ahula.

Anoetako Batasuna berriz askoz ere sendoago, Elkarriren zein Aralarren
ildotik, Jung eta Jesukristo batera: arerioa integratu, etsaiaren
konplizitatea bilatu... Arrazoi bakar osotzat hartutakoari heroikoki eutsi
beharrean politika, entzuten dakien pragmatismoa, malgutasuna, Besteari
eskua luzatzea... Lema kolpe ederra inolaz ere. Ez dirudi behintzat zerga
iraultzailearen eta terrorismoaren oinarri ideologikoa. Badugu hippiok pozik
egoteko motibo franko.