[eibar] Gaviria / Vocentauroak

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Ost, Abe 29, 00:56:08, CET 2004

Gipuzko aldean Jesukristo guztiak  erosten dau    Vocentoren kakanarrua,  Markeskuaren aurrez-aurreko tabernan  egunian, urte batez  egunian jartzeko  baliogarria, irakurri bai,  erosi  ez.

Bizkai aldean,  askok erosten dabe  Correoñol.
Komeni izan  danian albiste   pilo bat emon be bai.
Sarritan ikusten da  jarrerea,  nabari gainera, bai artikulugile  batzuna,  baita  informazio askotan,  nondik jotzen duen eta  zeren kontra.

Ze jarrera hartuko dabe  datorren astean  euskal selekziñoaren  partiduaren gainean,  batak eta besteak, Gipuzkoan gehien saltzen duenak eta Bizkaian gehien saltzen dana.  Kiroletako zein orritan?. "La   selección de las tierras de España"
jokatzen duenean edo R. Madrilek jokaten duenean argi  da zein   portada ematen dioten.

Orain dala gitxi   aurkeztu eben     euskara atari bat   interneten Vocentauroak.

Horren atzean Aurten Baiko arduraduna  egoan, Unzalu  jauna,  Correoñol eta  Diarion  idatzi izan du hamaika artikulu.  "Hombre bueno" horrek.

Aldaketa  plataforma agertu danean  hor egon da, dago   gizontxo hori, kortxoaren moduan,  beti gainean,  super jakintsua.
Bihar,  Anoetako izpirituarekin bat egingo ete dau  edo  Ruiz de Loperakoagaz?

Bertoko