[eibar] tsunamiak

Amatiņo amatino a bildua eaj-pnv.com
Ast, Abe 30, 10:45:13, CET 2004

Luistxok:

>Europako ikuspegitik, badirudi turisten inguru tailandiar horietan
gertaturikoa dela larriena... Baina askoz milaka
>hildako gehiago izan dira beste toki batzuetan. Nik horietako bat ezagutu
nuen, Tamil Nadu, Indiako hegoaldean. Turista <gisa, jakina.

-- Informazioaren zein hizkuntzaren logika eta logistikaren aldetik
"ulergarri" da turistei ematen ari zaien protagonismoa, baina ikuspegi
gizatiar batez guztiz lotsagarria ematen zaigun "eurozentrismo" eta
"espaņolzentrismo" hori.

   Ehun mila lagun hil omen dira eta gu Frantziako hogeiak kontatzen edota
inguruko beste inor izan ote den...

   Nik ulertu ulertzen dut, baina lotsa ere sentitzen dut.

   Amatiņo