[eibar] Atxikimendua

Amatiņo amatino a bildua eaj-pnv.com
As, Abe 13, 10:58:05, CET 2005

Nik uste hala moduz erantzun duzula. Baina, hala ere, hobe beharrez, zer
jarri beharko nuke zure belarriendako gozo gerta zedin?

Amatiņo

-----Mensaje original-----
De: eibartarrak-bounces a bildua postaria.com
[mailto:eibartarrak-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Egoibarra - Eibarko
Udala
Enviado el: martes, 13 de diciembre de 2005 10:55
Para: 'Eibartarrak zerrenda'
Asunto: RE: [eibar] Atxikimendua

Ez dakit "atxikimendua" neurtzeko modurik dugun. Nik neuk "atxikimendurik
handiena erakutsi" eta horrelakoak erabili -eta batik bat, irakurri- egin
ditut baina zure adibide horiek ez dira gozo nire belarriendako; ez dira
ulergarri nire entendimendurako...