[eibar] Politika

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ost, Urt 5, 09:51:21, CET 2005

Mendigreen:

>Egin dezagun sasianalistarena.

nire analisi "prepolitikoa" urtea amaitu aurretik idatzi nuen:
http://www.eibar.org/blogak/luistxo/eu/262

>....PP, PSOE, PNV eta Ezker Abertzalea. Dei diezaiegun 1, 2, 3 eta 4.

Jo. Galdu naiz zure numeroekin. Nik beste bat aipatuko dut: 0

ZERO = Europako konstituzioaren erreferendumaren garrantzia kontestu honetan

Ibarretxeri dagokionez, nik uste dut plana onartuta pespektiba hobeekin
aurkezten dela hauteskundeetara. Batasunak aurkitu beharko luke modua
aurkezteko, eta ordezkaritza lortzeko hurrengo Parlamentuan. Ez dakit
ideiak hemen emanda zapuztuko ote dudan, baina tranpa egin behar zaio
alderdien lege tranposoari.

Luistxo