[eibar] Kiskillosoak

mzapiain a bildua euskalnet.net mzapiain a bildua euskalnet.net
Ost, Urt 26, 09:39:47, CET 2005

Kaixo Gari:

"kiskillosoak"en bidez idazten dizut

arazoa: etxeko ordenagailua matxuratu zait, bertan ezin dut ezer egin

Institutukoan ordea bai

baina nire bloga editatzeko, pasahitza eta erabiltzailearena ez naiz
oroitzen zein ziren eta desagertu zaizkit

bat "karmona" eta bestea "pezeta" edo "kajoitxu", uste dut

pentsatu dut zuk agian jakingo zenuela

bestalde, atzo Institututik "kajoitxu"ra mezu bat bidali nuen,
aurretik "pezeta" idatziz, baina ematen du arazoren bat badela

PANDArena benetan amorragarria: aste bi berritu nuela, antibirusak
berak eskatu "reinicie para desinfectar" eta ezin berriro hasi: "error
cargando IKERNELL"; PANDAra deitu eta beti komunikatzen...

horixe kontua; milesker barrua husten uzteagatik, baimenik gabe gainera

markos