[eibar] 'ostera' ala 'berriz'?

Egoibarra - Eibarko Udala egoibarra.ei a bildua eibar.net
Ost, Uzt 6, 14:16:42, CEST 2005

Bixak: "harek, barriz, esan jok/jon" edo "harek ostera, esan jok/jon".
Puntuazio horrekin

-----Mensaje original-----
De: Asier Sarasua [mailto:asarasua a bildua codesyntax.com]
Enviado el: miércoles, 06 de julio de 2005 11:56
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] 'ostera' ala 'berriz'?

biharbada bai, erderaz behintzat, alde piskat badago 'encambio' eta 'sin
embargo' artian; neretzat, baina, euskeraz bardin-bardinak dira 'ostera'
eta 'berriz'. KONTRAKO esangura hori testuinguruak emoten detsa.

"nik holan eitten dot; zuk, barriz, ez".

Hor kontrako zentzuna garbixa da.

Eta zein da nere galderiari erantzuna? 'barriz' ala 'ostera'?

asier

En/na Amatiño ha escrit: