[eibar] 'ostera' ala 'berriz'?

Asier Sarasua asarasua a bildua codesyntax.com
Ost, Uzt 6, 15:11:09, CEST 2005

> -- Nik zatixa sarrixao erabilli izan juat txikittatik 'ostera', 'barriz'
> baiņo. Nere erabilleran edo ustian (bajakixat ez dala segurutik horrela
> izango), 'barriz' hori bizkaieraz dok edo beste 'berriz' horren egokipen
> lojikua, baiņa ez eibartarra. Inpresiņo hutsa.

Nik be inpresiņo hori nekan, baina kontrakua dala esango neuke. Edo
kontrako-kontrakua ez bada be, zuk esandakua ez dala zuzena.

'ostera' nahiko bizkaittarra dala, behintzat.
Elhuyarrek be holaxe dakar (batez ere B). Eta Eibartik ekialdera
(giputx-herrirutz), 'berriz' erabiltzen dabe (Elgoibarren, Deban,
Mutrikun...).

Baina 'barriz' horrek Bizkaiko usaiņa dakarrela, dudarik ez.

Zerrenda honetan bada giputx dexente; 'ostera' erabiltzen dozue?

Asier