[eibar] 'ostera' ala 'berriz'?

pello pelloe a bildua yahoo.es
Ost, Uzt 6, 15:36:49, CEST 2005

Asier Sarasua escribió:

> Nik be inpresiño hori nekan, baina kontrakua dala esango neuke. Edo
> kontrako-kontrakua ez bada be, zuk esandakua ez dala zuzena.
>
> 'ostera' nahiko bizkaittarra dala, behintzat.
> Elhuyarrek be holaxe dakar (batez ere B). Eta Eibartik ekialdera
> (giputx-herrirutz), 'berriz' erabiltzen dabe (Elgoibarren, Deban,
> Mutrikun...).
>
> Baina 'barriz' horrek Bizkaiko usaiña dakarrela, dudarik ez.
>
> Zerrenda honetan bada giputx dexente; 'ostera' erabiltzen dozue?
>
> Asier

>Adi gero, mezuak bidaltzeko: eibartarrak a bildua postaria.com

> [...]
Ez dut parte hartzeko ohiturarik baina oraingoan bai!
Ez dakit zer ikusirik daukan, baina "giputzei" galdezka zabiltzatenez...
Azkoitian darabilzuen kontu horretarako "berriz" eta "ordea" erabiltzen
dira, "ostera" ez da zentzu horretan erabiltzen, baina bai  "ostin"
"gainontzean edo gainerakoan" esanahiaz (-osteran- izan liteke, ezta?),
"ostinguk" "gainontzekoak".

Pello

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad