[eibar] 'ostera' ala 'berriz'?

Asier Sarasua asarasua a bildua codesyntax.com
Ost, Uzt 6, 16:09:24, CEST 2005

Zaloak
> hau irakorri ostian konturatu naiz aurretik aipatu doten "ostantzin"
> horrek Pellok esaten daben zentzuakin erabiltzen dala.beraz ez dau
> balixo ostera edo berriz-en adibide gisa.

Bai, Zaloa, zuk eta Pellok aittatutako OSTIAN/OSTANTZIAN Eibarren be
erabiltzen dira, baina lokailu hautakarixak dira (BESTELA eta
GAINERANTZEAN... taldekuak).

Esango neuke Eibarren OSTIAN esaten dala gehixago (eta ez OSTANTZIAN).

BERRIZ eta OSTERA aurkaritzakuak dira (dana dala, barren, halandabe...
eta antzerakuen taldekua).

Asier