[eibar] Sarri 20 urte askatasunean

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Ast, Uzt 7, 22:44:55, CEST 2005

Aurreko mezuan  tekla  arinegi joan  da.
Gogoan dot  " Ni ez naiz hemengoa" liburuaren aurkezpena egin  ebenean
Deustuko Unibertsitatean,
nortzuk egon ziran. Euretariko batek orduan esan zituanak,  orain  ez dakit
barriro  esan zituenak   esango zituzkeen   aldatu egin dau  bandoz hamaika
bider, lehen gorria eta orain zuri-zuria.. Epela!
Domekero ABCn idazten  ei dau   artikulu bat.  Ondorioa   gero eta ppppadada
handiagoa  dauka.

 eta hirugarren parrafoan diņozuna be arrazoi.
http://www.armiarma.com/bbk/sarri/ondasun.htm

Adibidea  gaur bertan   egunotan   madrileko, letra  txikiz madril,  leku
horretan ebatzi dutena.

"Ene begiak" abestiaren gainean  googleatuta.
http://www.goiena.net/blogak/superbai
http://www.eibar.org/blogak/maite/72

CD  bertan daukat,  Erruper-dosi bat hartukot.

Bertoko