[eibar] Sarri 20 urte askatasunean

leire a bildua eibar.org leire a bildua eibar.org
As, Uzt 12, 11:09:21, CEST 2005

Etakidiak oso aprtaziño garrantztsua egin ei detse literaturari, eurek
dira liburuetan sexua daken bakarrak. Hori kontau zestan Biarritzen
Markosen hitzaldixan egondako batek. Iagual txarto aittu zeban.
Nik saludau egin bihar neban, barkamena arpegira esateko, jeje. Baiña ospa
egin zeban, aldez aurretik. Eta ni han zain. Neskak plantauta lagatzen,
geranixuen moduan!!!
leire, landaria