[eibar] Sarri 20 urte askatasunean

markos zapiain mzapiain a bildua euskalnet.net
As, Uzt 12, 12:21:23, CEST 2005

Kalaportun dagoenean, Murelagako Mugertza baserrian amets egitea izaten du gustuko, gerran txintxera izaniko zanga batean.

Hain zuzen, bertan aurkitu nuen joan den astean Sarrionandiak galduriko egunkari bat, zeinaren arabera iazko Pilarica egunean zangan loak hartu eta amets egin ei zuen zaku batzuk ekarri zizkiotela. Baina ez zen zakuak zabaltzen ausartuko, beldurrez, giza edo abere zatiak gordeko zituztelakoan. Gainera, irekiz gero piztiaren batek eramateko arriskua ere bazen.

Zer ba, Julen, zeuk ere aurkitu duzu antzeko egunkariren bat ala, zure bizikizuna konpartitu nahi duzu?

  ----- Original Message -----
  From: Julen Gabiria
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Tuesday, July 12, 2005 10:23 AM
  Subject: Re: [eibar] Sarri 20 urte askatasunean

  Eta zelako ametsak eukiten dauz Sarrik, Markos?

  julen

  markos zapiain <mzapiain a bildua euskalnet.net> escribió:
    Poliziak ez du hau irakurriko, beraz esan daiteke Sarrionandiak urteko beroa
    Kalaportun pasatzen duela eta hotza berriz Antartikan, Deception Islanden

    Bistan da Kalaportun eta Deception Islanden bizi ez balitz ezingo lituzkeela
    nobeletan hainbeste zehaztasun erabili, hain errealak gainera

    Nobelista fantastiko batek igual ez, baina Sarri lako nobelista errealista
    batek derrigorrez behar du zirimola errealarekin nahastu, datu konkretuak
    egiaztatu, lekukotasun fidela eman