[eibar] Sarri 20 urte askatasunean

Julen Gabiria julengabiria a bildua yahoo.es
As, Uzt 12, 13:19:17, CEST 2005

Markosek:

"Zer ba, Julen, zeuk ere aurkitu duzu antzeko egunkariren bat ala, zure bizikizuna konpartitu nahi duzu?"

Txikia nintzala, gurasoakaz atzerrira joan nintzan. Egun baten, kotxeagaz autopistatik, bapatean aitak liburu bat ikusi eban errepide bazterrean: tira, liburua baino gehiago, orriak airean dantzan ikusi ebazan. Geratu, martxa atras egin, gauza zuri harengana heldu eta hartu egin eban. Liburu bat zan, bai. Euskeraz. Eta sinatuta egoan (ez egileak, ezpada liburuaren jabeak): gaur egun euskal idazle ezagun-ezaguna da sinadura haren jabea.

Etxean daukat, baina sekula ez deutsat esango. Eta ez da ametsa, edo ez dot pentsetan behintzat.

Julen

markos zapiain <mzapiain a bildua euskalnet.net> escribió:

Kalaportun dagoenean, Murelagako Mugertza baserrian amets egitea izaten du gustuko, gerran txintxera izaniko zanga batean.

Hain zuzen, bertan aurkitu nuen joan den astean Sarrionandiak galduriko egunkari bat, zeinaren arabera iazko Pilarica egunean zangan loak hartu eta amets egin ei zuen zaku batzuk ekarri zizkiotela. Baina ez zen zakuak zabaltzen ausartuko, beldurrez, giza edo abere zatiak gordeko zituztelakoan. Gainera, irekiz gero piztiaren batek eramateko arriskua ere bazen.

Zer ba, Julen, zeuk ere aurkitu duzu antzeko egunkariren bat ala, zure bizikizuna konpartitu nahi duzu?