[eibar] Sarri 20 urte askatasunean

leire a bildua eibar.org leire a bildua eibar.org
As, Uzt 12, 13:20:22, CEST 2005

Bai, mundakarrekin. Oso neska majak. Uste dot ezkerreko olatua topau dabela
Eta ni? Zoragarri. Hasieran gogortxua izan zan, barruko biharra eskatzen
zebalako. Baiña oso-oso-oso ondo. Liberadoria, autoestima altzatzeko,
mituak, tabuak eta flajeluak alde batera lagatzeko. Eta oso-oso sensuala.
Ikastarotik urten, eta irribarria ahotik kendu ezinda. Lurretik hiru
zentimetrora....
Biarritzen oso ondo. saio osagarrixak be bai. DFantza, dantza eta dantza.
Ez dakitt zelan itzuli naizen gorputz atal guztiak pegauta....
Ikastarua, baiña , danori gomendatzen detsuet, batez be gizonezkueri.
animau datorren urtian
Leire, nirbanan