[eibar] Sarri 20 urte askatasunean

markos zapiain mzapiain a bildua euskalnet.net
As, Uzt 12, 13:45:32, CEST 2005

ulertzen ez dudana:

1) zergatik ez diozun idazleari esango
2) zergatik ez diguzun geuri esaten zein liburu den eta zein idazle, interesantearena egiten ibili barik

bestalde, Julen, benetan, lehengoan zerbait esan nizun, zuen txapak bultzatuta txirrindaz ibili naiz apur bat eta ipurdia gero eta okerrago daukat, Aloe Vera pomada aholkatu didate eta beti erabiltzeko kulotea, baina ez dakit ez ote den izango batzuk oso popa sentsiblea izanik hobe dugula txirrinda betirako baztertu eta pin-pon-ean edo boxeoan aritzea
  ----- Original Message -----
  From: Julen Gabiria
  To: Eibar
  Sent: Tuesday, July 12, 2005 1:19 PM
  Subject: Re: [eibar] Sarri 20 urte askatasunean

  Markosek:

  "Zer ba, Julen, zeuk ere aurkitu duzu antzeko egunkariren bat ala, zure bizikizuna konpartitu nahi duzu?"

  Txikia nintzala, gurasoakaz atzerrira joan nintzan. Egun baten, kotxeagaz autopistatik, bapatean aitak liburu bat ikusi eban errepide bazterrean: tira, liburua baino gehiago, orriak airean dantzan ikusi ebazan. Geratu, martxa atras egin, gauza zuri harengana heldu eta hartu egin eban. Liburu bat zan, bai. Euskeraz. Eta sinatuta egoan (ez egileak, ezpada liburuaren jabeak): gaur egun euskal idazle ezagun-ezaguna da sinadura haren jabea.

  Etxean daukat, baina sekula ez deutsat esango. Eta ez da ametsa, edo ez dot pentsetan behintzat.

  Julen

  markos zapiain <mzapiain a bildua euskalnet.net> escribió:
    Kalaportun dagoenean, Murelagako Mugertza baserrian amets egitea izaten du gustuko, gerran txintxera izaniko zanga batean.

    Hain zuzen, bertan aurkitu nuen joan den astean Sarrionandiak galduriko egunkari bat, zeinaren arabera iazko Pilarica egunean zangan loak hartu eta amets egin ei zuen zaku batzuk ekarri zizkiotela. Baina ez zen zakuak zabaltzen ausartuko, beldurrez, giza edo abere zatiak gordeko zituztelakoan. Gainera, irekiz gero piztiaren batek eramateko arriskua ere bazen.

    Zer ba, Julen, zeuk ere aurkitu duzu antzeko egunkariren bat ala, zure bizikizuna konpartitu nahi duzu?