[eibar] blog ikastarua

As, Uzt 12, 14:22:22, CEST 2005

Hummm,

.... la policia no es tonta http://txargain.zoomblog.com/ :-))

Zorionak! animatu zara!
Orain laga hori eta etorri eibarespaziora, bestela zekulakoak entzungo
dituzu!!! :-))

Zoomblog (http://www.zoomblog.com/ ) izeneko tresnan batean ikusi ditut,
izen euskalduna, interface espainola eta ia hutsik dauden blogak eta blogak
sortzen atzo eta gaur:

http://itziareuskara.zoomblog.com/
http://hegoeusk.zoomblog.com/
http://txelis.zoomblog.com/
http://jakinmin.zoomblog.com/
http://bizigaitu.zoomblog.com/
http://jlegarreta.zoomblog.com/
http://euskaljakintza.zoomblog.com/

Eta esan dut, norbait ikastaroa ematen eta Zoomblogen propaganda egiten....
ez da ibiliko gure Leire kursillista galduta hortik zehar?  Efestibamente!

Susmagarria zan hauxe be:
http://eibareusk.zoomblog.com/

ez dakit, ez dakit.... igual Leirerena bebai

esango duzu, baina toki txukunagoa eta ikastaro hobeak Eibar.org-en,
dudarik ez!!!

ondo segi!

eneko