[eibar] blog ikastarua

leire a bildua eibar.org leire a bildua eibar.org
As, Uzt 12, 21:13:49, CEST 2005

Bai, hortan ibili gara, baiņa ez zaittie sartu, pegau, kopixau eta
esperimentuak egitten biņo ez gara ibilli eta.
> Hummm,
>
> .... la policia no es tonta http://txargain.zoomblog.com/ :-))

Zelako kontrola!!!!

> Zorionak! animatu zara!
> Orain laga hori eta etorri eibarespaziora, bestela zekulakoak entzungo
> dituzu!!! :-))

Konturatzen bazara gauza batzuk, interfacekuak eibarko euskeran jarri
dittutt!!!!!!

> Zoomblog (http://www.zoomblog.com/ ) izeneko tresnan batean ikusi ditut,
> izen euskalduna, interface espainola eta ia hutsik dauden blogak eta
> blogak
> sortzen atzo eta gaur:

Bai, irakaslia estremeņua zan....

> Eta esan dut, norbait ikastaroa ematen eta Zoomblogen propaganda
> egiten....
> ez da ibiliko gure Leire kursillista galduta hortik zehar?  Efestibamente!

> Susmagarria zan hauxe be:
> http://eibareusk.zoomblog.com/
> ez dakit, ez dakit.... igual Leirerena bebai

ez, beste toki baten zabaldu dot baiņa ez detsut esango nun. Asmatu!!!!
Eibarko batena da.
> esango duzu, baina toki txukunagoa eta ikastaro hobeak Eibar.org-en,
> dudarik ez!!!

Errezoia. Azkenian Luisito errezoia. Ez izan dudarik, bloga egin ezkero
eibar.org!! for ever
leire, blogarixa (je, je)