[eibar] Ez ditut autoak maite... baina

Al, Uzt 18, 21:20:21, CEST 2005

World Serie horiek zirkoa eta promozioarekin lotzen ditut gehien bat.

Gainera, inguruan automozioren industriaren aztarnarik ez zegoenean, auto
karrera dotoreak antolatzen ziren Donostia-Lasarten urte askotan.  Turismoa
edo glamourra erakartzeko, diot nik.

"70 urteko isilunearen ondoren", atzo Laurentzi Garmendiak Berriako
artikuluan ( http://tinyurl.com/bbe4k ) : "Donostiako Sari Nagusia,
Espainiakoa eta Europakoa ere bertan jokatu ziren, 1920 eta 1935 urteen
artean, Espainiako gerrak betiko eten zuen arte.".

Dena den, autoekin lotutako guztia ez da izan zirkoa egun hauetan Bilbon.

Aipatu duzuenaren harira, World Serie lasterkerten bezperetan, asteazken,
ostegun eta ostiralean, TIERNET, http://www.tiernet.net  "I Congreso
Internacional en Innovación Tecnológica y Desarrollo Empresarial para
Vehículos e Infraestructuras de Tráfico" egin da Bilbon. Hiru
Industria-Cluster garratzitsuak hartu dute parte TIERNET kongresu horren
antolakuntzan: GAIA (Elektronika eta telekomunikazioak), ACICAE (automozio
industria) eta ENERGIA .

Promozioari dagokionez lehen momentu batean pozik azaldu dira arduradunak.
Baina, batez ere poztu egin nau entzutea Barkalari esaten, hori lehen
inpresioa baino ez dela, balantze edo baloraketa lasaia, datuekin,
lortutako emaitzekin, egin eta aurkeztuko dutela aurrerago.
Ondo, serioski, objetiboki, egiten bada, orduan izango da iritziak emateko
garaia .

Balantzea egiteko eta aurkezteko (edo eskuragarri uzteko) ohitura hartu
beharko lukete administrazio guztiek, Txakolin eguna, Erdi-aroko azoka,
Euskal Bizikleta, edo dena delakoa egiten denean.

Nik, egia esateko, Bilboko kasuan auzokideei eta kanpotarrei egindako
trabak, egun horietan izan diren zaratak, eta horrelakoak entzun ditut
gehien orain arte.

Baina, egia esateko ere, antzerakoak entzun ditut, urrutira ez joatearren,
hemen bertan ...  Euskal Bizikleta antolatzen delako, ezin dala Eibarren
sartu, aparkalekurik ez dagoela, kaleak itxi egiten direla, ... :-)

Berdin aipatu daitezke bestelako kirol froga, kultur ekitaldi, herriko jai
edo ez dakit zer antolatzen denean ez dakit non.  Seguruenez, protesta
egiten dugunean zarata gehiago ateratzen dugulako.

Ez dut uste hemengo inor animatuko denik, baina world serietako hurrengo
frogak: abuztuan Alemanian (Oschersleben), irailean Erresuma Batuan
(Donington Park)  eta urrian bi, Portugalen (Estoril) eta Italian (Monza) .

Autoak edo motoak bueltaka ikusteak aspertu egiten nau. Gainera,
errematatzeko, abuztu batean, antzinako jugoslabiarako bidean goazela,
Monza-ko kanpinean geratu ginen lo egiten, toki lasaia zen arratsaldez
ailegatu ginean, baina biharamunean, goizean  goiz hasi ziren autoen zarata
madarikatuak .

Baina, Bilbon gehiengoa karrerekin pozik geratzen bada, igual orain 70 urte
beranduago, ñonostiarrak enbidixiakin dabiltza  .... :-)

eneko