[eibar] Blogetako kategoriak

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ost, Uzt 20, 08:16:23, CEST 2005

Eskerrik asko, Mikel.

Beste galdera bat: hilabetekako artxiboetan, badirudi kopuru gehienezko
bat dagoela, jo eta pasatu dudana, eta hilabete berri batean sartu
bezain laster historikoetako beste bat galtzen dut. Horrek badu
erremediorik?

X.