[eibar] Blogetako kategoriak

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Ost, Uzt 20, 08:32:08, CEST 2005

Xabier Mendiguren wrote:
> Eskerrik asko, Mikel.
>
> Beste galdera bat: hilabetekako artxiboetan, badirudi kopuru gehienezko
> bat dagoela, jo eta pasatu dudana, eta hilabete berri batean sartu
> bezain laster historikoetako beste bat galtzen dut. Horrek badu
> erremediorik?

Bai, horrek badu erremedioa. Konturatzen bazarete eskuma aldean agertzen
diren bloke horietan (erantzunak, trackbackak, hilabeteak, ...) 10
elementu agertzen dira beti.

Aurrez uste dut Orakuluari hori aldatu niola, eta zuri ere aldatu egin
dizut. Orain hilabete guztiak agertuko dira hor.

Mikel