[eibar] Ez ditut autoak maite... baina

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Ost, Uzt 20, 08:46:14, CEST 2005

"Bautista Basterretxe mutiko pijua" makina bat aldiz kantau izan dot
nik, eta uste dot "ausarta" edo holako zeoze ulertu nabala esan nahi
zabala, kantu horretan behintzat. Izarri askotan kantatzen detsagu hori,
izen-abizen eta mutiko/neskatxo aldaketak (eta beste batzuk...) eginda.
Oiñ, kantutik aparte ez dakat akorduan iñoiz entzun izan dotenik. oier.

Bautista Basterretxe
Mutiko pijua
nere gurdi ardatza
ostuta dijua