[eibar] Ez ditut autoak maite... baina

Ost, Uzt 20, 09:17:05, CEST 2005

Atzo begiratu nuen TEren hiztegian, eta  pijo = fina edo horrelako zeozer
zelaren ideiarekin geratu nintzen.

Zekarren adibidea honen estilokoa zen: "pijo-pijo biharra egin", eta nik
biharra fin egitearen antzekoa zela edo, ulertu nuen

Gaztelerazko berbia ez dut gogoratzen: diligente, con detalle, preciso, ...
ez dakit... :-(

ceregumil edo oporren premian nabil....

eneko