[eibar] Ez ditut autoak maite... baina

Amatiño amatino a bildua eaj-pnv.com
Ost, Uzt 20, 13:55:07, CEST 2005

Oierrek:

<"Bautista Basterretxe mutiko pijua" makina bat aldiz kantau izan dot nik,
<eta uste dot "ausarta" edo holako zeoze ulertu nabala esan nahi zabala,
<kantu horretan behintzat. Izarri askotan kantatzen detsagu hori,
<izen-<abizen eta mutiko/neskatxo aldaketak (eta beste batzuk...) eginda.
<Oiñ, kantutik aparte ez dakat akorduan iñoiz entzun izan dotenik. oier.

<Bautista Basterretxe
<Mutiko pijua
<nere gurdi ardatza
<ostuta dijua