[eibar] Ez ditut autoak maite... baina

Asier Sarasua asarasua a bildua codesyntax.com
Ost, Uzt 20, 14:11:36, CEST 2005

hauxe diño Toribioren hiztegixak (online bertsiñuak; ez beti paperezkuan
bardiña):

http://www.eibarko-euskara.com/

» PIJO (Adb.)
aplicadamente; ardorosamente; duro; apasionadamente; con ganas; con
entusiasmo; entusiasmadamente.

Pijo diharduzu lanian, alperrik euzki-galdia. / Pijo-pijo jardun dogu
egun guztian.
Trabajas ardorosamente, a pesar del sol que hace. / Hemos trabajado con
aplicación todo el día.

asier

En/na Amatiño ha escrit: