[eibar] Lau bizkaitar

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ast, Uzt 21, 10:55:56, CEST 2005

Baina zein da helburua? Bizkaiaren nolabaiteko ordezkaritza aurkeztea
elkarrizketa horren bitartez? Ezagunak izatea? Euskaraz hiztun onak?
Adin, sexu, jarduera, bizitoki diferentetakoak izatea komeni da?

Argibide batzuk Julen, arren.

X.

Izena: ez dago erabilgarri
Mota: text/enriched