[eibar] Lau bizkaitar

Amatiño amatino a bildua eaj-pnv.com
Ast, Uzt 21, 10:57:26, CEST 2005

Hasteko bat emongo deuat:

Ondarruko bizkaittar petua, eskoladuna, buru argixa, agintian eta...
emakumia: Josune Ariztondo

Kostauko jak Bizkaixan, euskeraz zein erderaz, emakume informatuagorik
topatzia.

Ah... eta bere Komunikaziño Arduraduna ezautzen juat.

Amatiño

  _____

De: eibartarrak-bounces a bildua postaria.com
[mailto:eibartarrak-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Julen Gabiria
Enviado el: jueves, 21 de julio de 2005 10:51
Para: Eibar
Asunto: [eibar] Lau bizkaitar

Inkestakaz hasi garanez, nik be egingo deutsuet bat. Aber ahalik eta jente
gehienek erantzuten dauen, ze behar-beharrezkoa dot.

Kontua da lau alkarrizketa egin behar dodazala, lau bizkaitar ezaguni. Ze
bizkaitar aukeratu, hori nire aukeran itxi dabe.

Zuek zeintzuk hartuko zenduezan? Zeintzuren alkarrizketak leiduko zenduezan
gustora? Lau bururatzen ez bajatzuez, bota bat sikieran.

Eskerrik asko,

Julen

  _____

Correo Yahoo!