[eibar] Lau bizkaitar

Julen Gabiria julengabiria a bildua yahoo.es
Ast, Uzt 21, 11:07:04, CEST 2005

Arrazoia, Xabier, lar arin idatzi dot.

Lau alkarrizketa dira, Argiarako. Beraz, euren estiloko alkarrizketa eta pertsonaiak izan behar dabe, ezagunak, ez derrigorrez euskeraz hiztun onak baina bai jarduera desberdinetakoak.

Helburua ez da Bizkaiaren ordezkaritza egitea, pasetan dana da Argiak ikusi dauela apur bat baztarrean daukala Bizkaia (hori esan deustie), eta horregaitik gura izan dabez lau bizkaitar ezagun.

Aber mezu honetan argiago azaldu dodan...

Julen

Xabier Mendiguren <xmendiguren a bildua elkarlanean.com> escribió:
Baina zein da helburua? Bizkaiaren nolabaiteko ordezkaritza aurkeztea
elkarrizketa horren bitartez? Ezagunak izatea? Euskaraz hiztun onak?
Adin, sexu, jarduera, bizitoki diferentetakoak izatea komeni da?

Argibide batzuk Julen, arren.

X.

http://www.eibar.org/zerrenda

Correo Yahoo!