[eibar] Lau bizkaitar

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ast, Uzt 21, 11:13:01, CEST 2005

Orain argiago dago.

Hor zeure usaimen periodistikoak lagundu behar lizuke. Josune Ariztondo
beti da interesgarria, baina igual politika-sailean dabiltzanek izango
dute nahiago; Amuriza, Unai Elorriaga, Andres Urrutia edo Mendilibar
esaten badugu, seguru asko aspaldi ez dela egina diete elkarrizketa.

Hortaz, nire aholkua: zeresana eduki bai, baina aspaldi honetan
komunikabideetan gutxitxo ateratzen direnak. Irakurle moduan,
behintzat, errazago nik horrelako elkarrizketa bat irakurtzea.

X.

Izena: ez dago erabilgarri
Mota: text/enriched
Tamaina: 3050 bytes