[eibar] Lau bizkaitar

Julen Gabiria julengabiria a bildua yahoo.es
Ast, Uzt 21, 11:42:13, CEST 2005

Josune Ariztondorena apuntau dot, konsultauko dot Argiakoekaz, aber zer dinoen.

Beste aukera interesgarri bat erretirautako politikari, kirolari eta abarrak dira, Xabierrek esan dauen moduan kandelabrotik apur bat aparte dagozalako eta jokoa emoten dabelako.

Ostantzean, ezagun-ezagunak izan barik asko esateko daukan xelebreren bat izan lei.

Julen

Xabier Mendiguren <xmendiguren a bildua elkarlanean.com> escribió:
Orain argiago dago.

Hor zeure usaimen periodistikoak lagundu behar lizuke. Josune Ariztondo
beti da interesgarria, baina igual politika-sailean dabiltzanek izango
dute nahiago; Amuriza, Unai Elorriaga, Andres Urrutia edo Mendilibar
esaten badugu, seguru asko aspaldi ez dela egina diete elkarrizketa.

Hortaz, nire aholkua: zeresana eduki bai, baina aspaldi honetan
komunikabideetan gutxitxo ateratzen direnak. Irakurle moduan,
behintzat, errazago nik horrelako elkarrizketa bat irakurtzea.

X.

http://www.eibar.org/zerrenda

Correo Yahoo!
Comprueba qué es nuevo, aquí