[eibar] Lau bizkaitar

Julen Gabiria julengabiria a bildua yahoo.es
Ast, Uzt 21, 12:01:16, CEST 2005

Beste alkarrizketakaz batera agertuko dira, bai, sail berezirik sortu barik.

Nik uste dot benetan gogo hori daukiela, Bizkaiko irakurleengana heltzekoa. Hombre, hori interes komertzial hutsa bada ba... baina nik pentsetan dot badaukiela gogoa (Xabier Letona zuzendariak behintzat bai) apur bat lagata itxi daben inguruari begira ipinteko.

Ez dakit, igual inuzente hutsa izango naz, baina hori pentsau gura dot.

Julen

Asier Sarasua <asarasua a bildua codesyntax.com> escribió:

> Helburua ez da Bizkaiaren ordezkaritza egitea, pasetan dana da Argiak
> ikusi dauela apur bat baztarrean daukala Bizkaia (hori esan deustie),
> eta horregaitik gura izan dabez lau bizkaitar ezagun.

Eta beste elkarrizketa batzuekin batera argitaratuko dira? Ala "Bizkaiko
gethoan bizi diren Yanomamiei lau elkarrizketa" lelopean? :-)

Hiztegi Batuko "Biz" markian antzerakua dirudi horrek. "Ala ba,
hasarratu ez zaittien, zuen berbak be sartuko doguz, Biz marka
bereizgarri eta guzti, judixuen izar horixan antzera".

Sin acritud.
asier

http://www.eibar.org/zerrenda

Correo Yahoo!