[eibar] Lau bizkaitar

Amatiño amatino a bildua eaj-pnv.com
Ast, Uzt 21, 12:02:04, CEST 2005

Beste emakume bat, hain zuzen be, Bibiñe Belaustegigoitia dok. Mexikon
jaixua, diasporako alaba, aberatsa, betidanik familixa "onekua" (bere
aitxitxa Okondoko Ullibarri euskal idazlian paperetan agertzen dok). Anaia
edo Athletic-eko jokalarixa izandakua. Gaztetan Bizkaiko tenis-txapelduna
eta gaurregun munduko zortzigarrena edo, beteranoen artean. Euskaldun
zahar-zaharkitu-ahaztuxea eta... Urgoiti Jauregiko erregiña. Hau dok,
zoritxarreko weba euskeraz jarri gura ez ei dabenen ama edo amama. Emakume
interesgarrixa.

Ez neukek bape arazorik izango helbidia topatzeko. Bere loibia, Gentza
Belaustegigoitia (Garaikoetxea lehendakarixan Idazkari Nagusi eta Laudion
EAren zinegotzi izandakua), nere laguna dok.

Amatiño

  _____

De: eibartarrak-bounces a bildua postaria.com
[mailto:eibartarrak-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Julen Gabiria
Enviado el: jueves, 21 de julio de 2005 11:42
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] Lau bizkaitar

Josune Ariztondorena apuntau dot, konsultauko dot Argiakoekaz, aber zer
dinoen.

Beste aukera interesgarri bat erretirautako politikari, kirolari eta abarrak
dira, Xabierrek esan dauen moduan kandelabrotik apur bat aparte dagozalako
eta jokoa emoten dabelako.

Ostantzean, ezagun-ezagunak izan barik asko esateko daukan xelebreren bat
izan lei.

Julen

Xabier Mendiguren <xmendiguren a bildua elkarlanean.com> escribió:

Orain argiago dago.

Hor zeure usaimen periodistikoak lagundu behar lizuke. Josune Ariztondo
beti da interesgarria, baina igual politika-sailean dabiltzanek izango
dute nahiago; Amuriza, Unai Elorriaga, Andres Urrutia edo Mendilibar
esaten badugu, seguru asko aspaldi ez dela egina diete elkarrizketa.

Hortaz, nire aholkua: zeresana eduki bai, baina aspaldi honetan
komunikabideetan gutxitxo ateratzen direnak. Irakurle moduan,
behintzat, errazago nik horrelako elkarrizketa bat irakurtzea.

X.

http://www.eibar.org/zerrenda

  _____

Correo Yahoo!