[eibar] Lau bizkaitar

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Or, Uzt 22, 00:36:38, CEST 2005

1. Ander Manterola.  Labayruko  nagusia
2. Kirol arlokoak : Isortz Zabala / Patxi   Bilbao   ( estropada/arraun  arlokoak)  Bermeo   /   Luis Prieto  futbolaria  ( Arratia ): Hemen aukeran.
3. Juan Luis  Goikoetxea, irakaslea,  Mendebalde  alkartekoa  (Mungialdeakoa)
4. Xabier Amuriza,  Etxanokoa,  Berrizen bizi  dana.
5. Loli Astoreka   Aktorea  (Goenkale eta  beste)  Bernagoitikoa.   (oraindik daukat gogoan iaz  Arantza Iturbek egindako alkarrizketa  Euskadi Irratian), erabat  bizkaieraz, bihotz-bihotzetik bizkaierazko berbakerea.

Danetan , berbetearen aldetik   Mendebaldekoak, nabari-nabari.

  ----- Original Message -----
  From: Julen Gabiria
  To: Eibar
  Sent: Thursday, July 21, 2005 9:50 AM
  Subject: [eibar] Lau bizkaitar

  Inkestakaz hasi garanez, nik be egingo deutsuet bat. Aber ahalik eta jente gehienek erantzuten dauen, ze behar-beharrezkoa dot.

  Kontua da lau alkarrizketa egin behar dodazala, lau bizkaitar ezaguni. Ze bizkaitar aukeratu, hori nire aukeran itxi dabe.

  Zuek zeintzuk hartuko zenduezan? Zeintzuren alkarrizketak leiduko zenduezan gustora? Lau bururatzen ez bajatzuez, bota bat sikieran.

  Eskerrik asko,

  Julen

  Correo Yahoo!
  Comprueba qué es nuevo, aquí