[eibar] "autocargable" euskaraz: zuen iritzi bila

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Or, Uzt 22, 00:55:26, CEST 2005

Euskaltermen zer dakar  dumperren gainean.

Bertoko.

----- Original Message -----
From: "Egoibarra - Eibarko Udala" <egoibarra.ei a bildua eibar.net>
To: "Eibartarrak (E-mail)" <eibartarrak a bildua postaria.com>
Sent: Thursday, July 21, 2005 11:58 AM
Subject: [eibar] "autocargable" euskaraz: zuen iritzi bila

Aiuntamentuak dunper bat erosi nahi du (badakizue, eskabadora letxe biharra
eitten dabena baiņa ateratzen daben lurra lepo gaiņera bota eta
kamioi-itxurakua den tramankulua. Parkatu "pertsonifikazioa"). Baiņa kontua
zera da, dunperrak klase askotakuak dirala eta erosi nahi denak "pala
autocargable"a eduki behar dabela, derrigorrez. Zuen iritzia jaso nahi dot
berba horren gaiņian. Atzekoz aurrera irakurri beharko dittuzue emiliuok...
Millesker

Lehendik ere sartuxeak ditugu "autoeskola" bezalakoak, marrarik gabe,
bereiztu gabe... "Autoikaskuntza" ere atzo goizekoa da eta ez dut inon
marrarekin jantzita ikusi