[eibar] Elena Laka blogari

elaka a bildua futurnet.es elaka a bildua futurnet.es
Ost, Uzt 27, 15:51:33, CEST 2005

> Jopelas Elena!
>
> Erraz saldu gaituzu, Debagoiena aldera joateko.
>
> Zuk bloga Eibarren zeneukan barren...

Ezzzzzzzzzzz!

Ez zaituztet inola be saldu!!
Kontua da joan zen urteko kursillora ezin izan nebala joan, eta nahiz eta
Eibarren bloga egin zenidaten, nik bakarrik ez nuen asmatu martxan ipintzen.
Gero Goienakoak eskaini zidaten kursilloa eta bloga, eta horrela abiatu da.

Izan daiteke XXI mendeko mestizaiaren beste arpegi bat, Debabarreneko bat
Debagoienean.
Edo Debabarreneko infiltratu bat Debagoienean...
Edo Debabarrena eta Debagoiena arteko espazio imajinario bat...
Edo autopista berriko artzen zati bat...

Dena den, nahiz eta goienean bizi, bihotza beti barrenean.
Elena

Futurnet el proveedor corporativo para Pymes http://www.futurnet.es